sobota, 30 grudnia 2023

1193. Brązowa chusta Virus

 Witajcie kochani!

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejną chustę Virus - tym razem robioną na zamówienie. Chusta jest z Kokonka Soft w odcieniach od pudrowego różu przez beż do orzechowego brązu. 





Technikalia:
Włóczka: Kokonek Soft 3 nitki
Metraż: ok.1100 m
Szydełko: 2.75 mm
Najdłuższy bok: ok. 210-220 cm
Na oko - nie zdążyłam zmierzyć przed wysłaniem

Mogę zrobic w dowolnych kolorach na zamówienie. 

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Asia


2 komentarze:

  1. Śliczna chusta, bardzo ładny wzór i piękne kolory :). Ja po długiej przerwie wróciłam właśnie niedawno do dziergania, zrobiłam jedną prościutką chustę i sweter, no i nabrałam ochoty na kolejne robótki. Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wszystkiego co najlepsze na nadchodzący rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna, zwiewna. Śliczna chusta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D