niedziela, 12 listopada 2023

1186. Różowy, szydełkowy kocyk dla psiej księżniczki

 Dzisiaj mam do pokazania kolejny kocyk robiony na szydełku metodą C2C.

W założeniu miał zużyć wszystkie resztki po dwóch innych różowych kocykach, które robiłam. Jednocześnie bardzo podobny do tego, bo to w końcu te same włóczki. No i dla psiej księżniczki imieniem Tosia. 

Kocyk w całej okazałości

Tosia prezentuje swój kocyk



Kocyk już podarowany księżniczce, która z chęcią z niego korzysta.
Ja oczywiście go nie zmierzyłam ani nie zważyłam. 
Na oko jakieś 120x150 cm. 
Włóczka: BonBon Ince

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Asia


4 komentarze:

  1. Piękna księżniczka i kocyk dla niej piękny. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysl na spozytkowanie resztek 😁😁 a kolory idealne dla malej damy

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takim kocyku to chyba nawet Tosia będzie miała kolorowe sny....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kocyk. Lubię takie praktyczne robótki a do tego i ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D