poniedziałek, 4 września 2023

1169. Kolorowa Devil's Bead's

Motek od OmbrElki dostałam podczas jakiejś wymianki, od razu go przewinęłam (tak mi łatwiej pracować) i miałam z niego zrobić jakąś chustę dla siebie. Wyszło jednak tak, że powstała z niego chusta dla mojej Mamy, jako spóźniony prezent.



Technikalia
Wzór: Devil's Beads
Włóczka: OmbrElki akryl 100% (nie wiem jaki numer)
Metraż: niecałe 1200 m (została kuleczka o średnicy może 1 cm)
Szydełko: 2.75 mm
Najdłuższy bok: ok. 198 cm

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Asia

 

3 komentarze:

  1. Taka chusta super prezent , przydaje się każdej kobiecie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Kolory - bajka! Sama też mam chustę w podobnym kształcie i chcę powiedzieć, że świetnie się układa na szyi:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Mama na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D