poniedziałek, 28 sierpnia 2023

1166. Pastelowa, szydełkowa chusta Granny

Dzisiaj mam do pokazania kolejną szydełkową chustę - jednym z najprostszych wzorów, czyli Granny (tzw. babciny). Powędrowała dla przyjaciółki jako prezent. 

Chusta robiona tak na szybko, że nawet nie zużyłam całego koloru w całości, nie zmierzyłam nawet najdłuższego boku, ale najważniejsze, że obdarowana zadowolona. Nawet zdjęć nie zdążyłam zrobić - na szczęście przyjaciółka zrobiła. 




Urzekła mnie prostota tego wzoru, mimo że robiłam już chustę tym wzorem, ale również innymi prostymi - np. South Bay czy Boho Pom Pom

Technikalia
Wzór: Granny
Szydełko: 2.25 mm
Włóczka: Kokonek A797
Metraż: ok.1000-1100 m

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Asia

 

3 komentarze:

  1. Śliczna chusta Asiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pastele. Chusta jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. W prostocie siła, a sama chusta piękna w pięknym kolorze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D