czwartek, 29 września 2022

1089. Tęczowy komin na drutach

Dzisiaj mam do pokazania ostatnio zrobiony przeze mnie komin. Zrobiony na zamówienie dla pewnej wyjątkowej, znajomej mi osoby - na specjalne zamówienie miał być właśnie tęczowy. 




Na komin poszło około 1.5 motka włóczki Kamgarn Papatya Batik. I wciąż i nieustannie druty KnitPro Symfonie, które znalazłam pod choinką, a kotka postanowiła jednego z nich pogryźć. 

Obdarowana zadowolona, a to najważniejsze.

A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam

 

4 komentarze:

  1. Jak widzę Ty uniwersalna jesteś jeżeli chodzi o techniki rękodzielnicze. Fajny Ci ten komin wyszedł, taki bardzo kolorowy, super włóczki użyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Fantastyczne, energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super robota. Kiedyś też dużo robiłam na drutach. Teraz już mniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D