środa, 22 czerwca 2022

1060. Turkusowo-szara, szydełkowa chusta Magdalenka

Kiedy zrobiłam swoją pierwszą Magdalenkę - moja babcia zażyczyła sobie chustę tym samym wzorem i w tych samych kolorach. Więc postała kolejna Magdalenka.




Porównanie obu Magdalenek

Pierwszy raz robiłam powtórkę chusty - ten sam wzór i te same kolory. Fascynujące jest to, że mimo tego, że robiłam ten sam wzór, tym samym szydełkiem, taką samą włóczką - chusty różnią się od siebie. 

W pierwszej z 1600m (1500m + dawca) wyszło 3.5 powtórzenia wzoru, a chusta ma jakieś 2,1-2,2 m w najdłuższym boku.

W tej, którą dzisiaj pokazuję - z 1550 m (1500m + dawca) wyszły 3 powtórzenia wzoru a chusta ma około. 2,4 m w najdłuższym boku.

Technikalia
Włóczka: Zakręcone motki B212 1500m + dawca
Szydełko: 2.25
Najdłuższy bok: ok.2.4 m
Wzór: Magdalenka od Szydełkowych cudów Anny

Babcia zadowolona i to najważniejsze ❤️
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Asia

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta chusta:-) To ciekawe,że te same ręce, narzędzia i ta sama włóczka a wychodzi inaczej, znam to, czasem jest inna wielkość oczek, inna gęstość dzianiny Myślę, że to bierze się z innej dynamiki w danym okresie. Ręcznie wykonana dzianina nawet odtwarzana jest niepowtarzalna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i wzór🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D