wtorek, 2 stycznia 2018

632. Męska, szara czapka

Ostatnio popełniłam kolejną męską czapkę. Zwykła, zwyczajna, z warkoczami... Nie obyło się bez akcji ratowania co by niebyła za mała, ale tak się kończy robienie czapek "na oko". Ale no cóź :P Grunt, że właściciel zadowolony;)






Ja oczywiście względem siebie jestem krytyczna... Ale podobno się podoba, więc się cieszę... Jeszcze teraz do tego dorobić do kompletu chustę i będzie dobrze. Ale jak pisałam - grunt, że obdarowany jest zadowolony...

Pozrawiam
Asia

8 komentarzy:

  1. Fajna czapa!
    Ach te męskie głowy! Czyniłam kiedyś czapkę - hełm na głowę o obwodzie 64 cm. Myślę sobie: "jak może wyglądać facet z taką głową?" Biorę centymetr, zarzucam mężusiowi na głowę (tak dla porównania)i co? Całe 62 cm! Czyli są na świecie faceci z tęgą głową na karku, tylko my ich nie dostrzegamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna czapka, a właściciel jak widać zadowolony. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona wygląda świetnie! Chciałabym umieć robić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż również bardzo lubi nosić różne nakrycia głowy i czapki są chyba tymi najlepszymi. Dlatego ostatnio zamówiłam mu bardzo fajną czapkę od https://www.sterkowski.pl/ i muszę przyznać, że wygląda w niej bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o czapki, to ja kupuję je przeważnie na https://hatfactory.eu/. Znaleźć tam można wiele eleganckich, męskich oraz damskich nakryć głowy. Wszystkie są wykonywane wyłącznie z materiałów wysokiej jakości, dzięki czemu służyć mogą nam przez długi czas. Takie czapki z pewnością stanowić będą doskonały dodatek do każdego ubioru.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także mojego męża przekonałam do tego aby zaczął nosić różnego rodzaju nakrycia głowy. Muszę przyznać, że fajnie jak dla mnie się nosi berety, które ja również bardzo lubię. Bardzo ciekawie na stronie http://kobiecosc.pl/jak-nosic-beret-czy-mozna-go-nosic-na-wiosne/ napisano o tym jak nosić beret i czy faktycznie nadaje się on na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D