poniedziałek, 3 maja 2021

885. Chusta liście prawie jednokolorowa

Jak ujrzałam na Kokonkach motki SIX, a szczególnie jedno z połączeń - zakochałam się. Nakupowałam motków i zabrałam się za robienie chusty.
Miała być dla mnie, grubsza, cieplejsza, do turkusowej kurtki.
I ulubiony liściasty wzór. 

Zdjęcia jeszcze ze śnieżnej zimy, kiedy to tę chustę nosiłam najczęściej... Teraz przerzuciłam się na lżejsze;)


Czyż to nie piękne połączenie kolorów?

Co prawda na brzeg miał iść ten sam odcień patyny/turkusu, ale machnęłam się w zamówieniu, więc jest jak jest.

Ale muszę zrobić jakąś chustę dla siebie innym wzorem ;)

Technikalia:
Najdłuższy bok ok. 210-215 cm
Łącznie około 1000 m sześciu nitek. 
Kokonek SIX007 + petrol. 

A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Asia


 

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D