środa, 27 lutego 2013

Kolczykowe Candy u hadzi;)



Uwaga! Uwaga!
Ogłaszam pierwsze Candy na tym blogu;)
Nagroda: 3 zestawy - 10 par kolczyków
(wybrane losowo, choć będą brane ewentualne preferencje uczestników)
Tak, więc będzie trzech wygranych;)


Zasady:
1. Organizatorem konkursu jest Hadzia, będąca autorką tego bloga.
2. Warunkiem wzięcia udziały w rozdaniu jest napisanie komentarza pod tym postem,
a w nim powinno się znaleźć:
-chęć zgłoszenia się
-adres e-mail
-ewentualne preferencje kolczykowe
3.Osoby nie posiadające bloga mogą także brać udział w rozdaniu.
4.Zamieszczanie baneru nie jest konieczne, ale mile widziane
(tylko u osób posiadających bloga)
5. Obserwowanie bloga i polubienie strony na fb także nie jest konieczne,
ale również mile widziane.
6.Zapisy trwają do 9 marca br. do godz 23:59
7.Ogłoszenie wyników 10 marca

Zapraszam do wzięcia udziału;)

38 komentarzy:

  1. Witam, zgłaszam się prędko!:)) Nie mam niestety bloga. Mój mail: ewelinka_0410@o2.pl pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam jak wiadomo nie ma przypadkow - trafilam tu i tez wyrazam chec wziecia udzialu w Twoim Cendy : moj blogowy adres: http://kreatywnastronazycia.blogspot.ch/ - adres e-mail: jkasia4@gmail.com - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Informacje o Candy zamiescilam na blogu- jako post

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się ;P elishka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. również chętnie biorę udział :)i umieszczam już informacje o rozdaniu na moim blogu http://cosmetics-my-live.blogspot.com/ na którego zapraszam :) mój e-mail:luciam@interia.pl
    Wszystkie kolczyki są śliczne
    Szczególnie o nr 107. Niedługie, plastikowe kolczyki;)i 62.Kolczyki z czerwonymi kryształkami
    Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! :)
    karolina-wiatrowska@o2.pl
    Obserwuję na blogu i lubię na fb jako Karolina Wiatrowska

    wszystkie kolczyki idealne! Byłabym zadowolona z każdej pary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:)
    Mnie szczególnie przypadły do gustu numery 107, 68, 54. jak dla mnie są rewelacyjne:) Uwielbiam kolor niebieski, fioletowy, szarości, czerń. Pozdrawiam gorąco i trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:)
    mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    fb: Zaproszenia z fantazją
    blog: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/ (banerek w pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! :)
    Banner wstawiłam na www.KateClay.blogspot.com
    jaspalice@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrażam wielką chęć:))) polubiłam na fb, bloga nie mam, obserwuję:) magdalenia1990@o2.pl
    Kcem proszę:bo piękne na pewno)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    fb polubiony, blog obserwuję
    gosiaczek350@interia.eu
    informację zamieściłam tu: http://orfemi.pinger.pl/m/17993040 (może ktoś jeszcze z pingera się skusi :) )
    A kolczyki wszystkie są piękne, zwłaszcza te drewniane :) Szczególnie do gustu przypadły mi te, które kryją się pod numerami: 160, 128 i 75

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :P
    mój adres e-mail to pati18773@interia.pl
    wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ;)
    Email: asik27@onet.eu
    A preferencji żadnych nie mam, lubię niespodzianki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    zlo.i.niedobro@gmail.com
    lubię niebieski, vintage, lisy, czerwonego kapturka, elementy w srebrnym kolorze albo patynowane/oksydowane sreberko...
    banner za chwilę zląduje na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam sie :)
    rayla1986@gmail.com
    banner jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/
    obserwuje jako Rayla

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. night_lilly@onet.pl
    Interesują mnie te pomarańczowe z posta nr 69, chociaż każde inne też będą dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :)
    obserwuję i dodałam baner :)
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się zgłaszam:)informacja na blogu http://szczesliwyzakatek.blogspot.com
    co do kolczyków lubię każde które się kołyszą:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się mój. adres aniazygmunt211a@interia.pl.wszystkie są fajne

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Nie mam bloga ;/
    zajac.comenius@gmail.com
    Obserwuje jako Kicak :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się;)
    e-mail: ana.bianka9@gmail.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ! = )
    -tarantulaan@gmail.com
    Pozdrowionkaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do konkursu myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Zglaszam sie .....
    Obserwuje jako fresa17
    fresa17@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. alojka.c@interia.pl
    obserwuję
    jakie samoje kolczykowe preferncje? hmmmm lubie stonowaną kolorystyke, czyli w obrębie jednej gamy kolorystycznej, np róż pasuje mi do czerwonego ale do żółtego już nie,

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham kolczyki :D
    Zgłaszam się!
    obserwuję jako ernestyna44
    ernestyna44@gamil.com
    banner - http://slomianyzapalmoj.blogspot.com
    Lubie przeróżne formy kolczyków, ulubione kolory czarny, czerwony, niebieski, turkus, srebro.

    OdpowiedzUsuń
  27. spróbuję szczęścia i ja ;) mój mail: marr_korr@interia.pl
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń


  28. zglaszam sie
    Obserwuję jako ; onelifeonelove29
    e-mail: karolinabalis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się.
    mail - paulina.olewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością zgłaszam się i ja^^
    Baner na: http://akiriada.blogspot.com/
    auruna@vp.pl
    Osobiście uważam, że każda osoba, która robi coś ręcznie przelewa na to co robi częśc swojego nastroju, sprawia, że to co powstaje ma swego rodzaju charakterek;) Także co wybierzesz będzie najlepsze dla szczęśliwca;)
    Serdecznie pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    e-mail: marzena.wiszniewska@gmail.com
    Obserwuję jako: Marzena
    Akurat chcę jakieś nowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chwilowo zgłaszam się jako anonimowy bo nie mogę się zalogować do bloga ale będę obserwować jako Karolina G. a mój email brzmi kaja2084@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako Mariola
    mariola.wisnie@gmail.com
    Z chęcią zaopiekuję się kolczykami ;)
    A najbardziej podobają mi się kolczyki bursztynowe i kolczyki agrafki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się. dookola@o2.pl
    Sczególnie podobają mi się te kolczyki: http://hadzia-handmade.blogspot.com/2012/07/63-kolczyki-drewniane-fioletowe-rozyczki.html http://hadzia-handmade.blogspot.com/2012/10/blog-post.html http://hadzia-handmade.blogspot.com/2013/02/160-czerwone-kolczyki.html
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się z wielką chęcią! Lubie kolczyki lekkie, drewniane wycięte w różne kształty, a także kolczyki długie, zwisające, za to niezbyt lubię zwyczajne koraliki.
    email: apaszkap(małpa)gmail.com

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Boziu jak tu u Ciebie cudnie jest:D Z miłą chęcią wezmę udział w tym konkursie:D obserwuję blog jako kredeczka-z. Mój e-mail: kredeczka_z@interia.pl...Polubiłam też Twoją stronę na Facebooku, no i oczywiście dodałam Twój banerek do paska bocznego na blogu i twój blog do blogrolla:D..Mój blog to kredeczka-z.blogspot.com..A co do kolczyków, to bardzo lubie długie zwisające lub okrągłe, ale wszystkie u Ciebie sa przepiekne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: Małgorzata Szatko
    link tutaj: http://rozane-zacisze.blogspot.com/
    e-mail: szatko01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D