środa, 12 grudnia 2012

Hadzine dyskusje: kartki świąteczne


Postanowiłam stworzyć swoisty handmadeowy kącik dyskusyjny ;)
Zobaczymy na ile to wypali;)
I oto pierwsze spotkanie z cyklu Hadzinych dyskusji;)


Zbliżają się święta i czasem w tym okresie czuje się jak dinozaur. Dlaczego?
Otóż jestem jedną z nielicznych osób z mojego otoczenia, które wysyłają kartki z życzeniami. Może nie wysyłam ich tysiące, ale zawsze kilka do paru bliskich osób. Reszta moich znajomych uważa, to za przeżytek i za staroświecki zwyczaj, bo przecież łatwiej napisać maila czy smsa. Jednak moim zdaniem zawsze jednak milej dostać kartę niż smsa czy maila, które zawsze można usunąć. Jednak kartka to kartka. Milej zobaczyć kawałek papieru i pismo znajomej osoby.

A jak to u Was wygląda?
Wysyłacie kartki?
Uważacie, że warto, czy sądzicie, że to przeżytek?

7 komentarzy:

  1. Jasne, że zawsze milej jest dostać kartkę, bo to świadczy o tym, że ktoś o nas pomyślał i zadał sobie pewien trud wybrania tej kartki, napisania życzeń i wysłania jej. To milsze niż sms z życzeniami z internetu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam też wolę "żywe" życzenia na kartce niz bezduszny sms powielany kiedy juz jakiś dostajemy... W czasie internetu i pogoni nie wiedomo za czym idziemy na łatwiznę niestety :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wysyłanie kartek jest coraz mniej popularne, podobnie jak pisanie listów. Smsy, maile to duże ułatwienie, ale i dużo mniej radości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano szkoda, bo i wysyłanie kartek czy pisanie listów sprawia wiele frajdy, a dostawanie jeszcze wiecej

      Usuń
  4. Dla mnie tradycyjna poczta to nie przezytek- bardzo lubie dostawac prawdziwe listy i sama wole do osob ktore kocham, lubie, szanuje wysylac tradycyjne listy - nie lubie tez kartek drukowanych - ja piszac zyczenia, czy list mysle o tej konkretnej osobie do , ktorej moja korespondencja ma dotrzec :).
    Fajny pomysl z tym kacikiem dyskusyjnym (y)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki to żaden przeżytek! sama wolałabym dostać kartkę niż sms-a(niestety, czasem jak się nie ma, co się lubi- tak, tak, wiem, to się do tego dąży- to się lubi, co się ma, jeśli nie ma innego wyjścia). osobiście, jeśli nie mam odpowiednio dużo gotówki, żeby kartkę wysłać, to piszę tego sms-a). ale w tym roku zdecydowałam, że powysyłam kartki. więc czeka mnie cały dzień ich robienia, bo jak już coś od siebie dawać, to po całości ^^ trzymajcie kciuki, że się do wieczora wyrobię, bo jutro już muszę je wysłać, a niestety- jutro już odgórnie zajęte, więc czas mnie goni ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:D